- مسئولیت هماهنگی تشکیل جلسات و ارسال دعوتنامه و مستندات مربوط به دستور جلسات به اعضای هیأت مدیره.
- مسئولیت مستندسازی سیستماتیک جلسات و تنظیم و نگهداری صورت مذاکرات و مصوبات هیأت مدیره.
- ابلاغ مصوبات، پیگیری منظم اجرای مصوبات و تهیه و ارائه گزارش آن به هیأت مدیره.
- مسئولیت هماهنگی با کمیته های تخصصی هیأت مدیره و جمع آوری اطلاعات، دریافت و ارائه گزارش های لازم به هیأت مدیره.
- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و پیگیری انجام امور کارشناسی مورد درخواست اعضای هیأت مدیره.
- انجام سایر امور محوله در حیطه وظایف و اختیارات.
تمامی حقوق برای گروه سرمایه گذاری خوارزمی محفوظ و محتوای سایت تحت مجوز CC BY-SA 4.0 می باشد. / طراحی سایت توسط پارس فناوران