به گزارش روابط عمومی شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی، مدیرعامل شرکت با اعلام تکمیل پروژههای باشگاه مشتریان و نرم افزار پایش اعتبارات در پایان سال 1402، مهمترین برنامههای کارگزاری برای نیم سال اول سال جاری را، پروژه خوارزمی کارت با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات کارگزاری، عنوان کرد.
امکانات ارائه شده در پروژه خوارزمی کارت شامل برداشت آنی وجه، پرداخت سود به مانده حساب مشتریان، خدمات انتقال وجه و خرید آنلاین و ... خواهد بود.
وی یادآورشد: در سال 1402، به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان اعتباری کارگزاری، حجم تسهیلات دریافتی از بانکها، بیش از 50 درصد رشد داشت و با رایزنیهای انجام شده، نرخ تمام شده تسهیلات فوق، کاهش قابل توجه 2.5 درصدی را داشته است. در همین راستا و به منظور بهبود شرایط اعتباری کارگزاری، یکی دیگر از برنامههای نیم سال اول سال 1403، افزایش سرمایه 100 درصدی کارگزاری است که حقوق صاحبان سهام کارگزاری را افزایش داده و امکان دریافت تسهیلات بیشتر از بانکها و ارائه خدمات اعتباری با کیفیتتر را، فراهم میآورد.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط نا مطلوب بازار سرمایه در حال حاضر، سرمایهگذاری در زیرساختهای کارگزاری با هدف بهرهمندی از آن در زمان رونق بازار، از مهمترین اقداماتی است که باید صورت پذیرد. از این رو توسعه یک واحد تخصصی در حوزه تحلیل سهام که خدمات VIP به مشتریان ارائه نماید، از اهدافی است که در سال 1403 دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی در ادامه گفت: تیم متخصص فعال در این واحد به ارائه خدماتی نظیر اصلاح پرتفوی سهام مشتریان، ارائه اخبار و تحلیل سهام و پیگیری خواستهها و نیازهای مشتریان به صورت اختصاصی خواهد پرداخت.
تمامی حقوق برای گروه سرمایه گذاری خوارزمی محفوظ و محتوای سایت تحت مجوز CC BY-SA 4.0 می باشد. / طراحی سایت توسط پارس فناوران