Kharazmi Investment Group

ثروت آفرینی پایدار برای نسل ها

:: بیمه مرکزی گزارش داد؛ «سرمد» سریع‌ترین شرکت بیمه ای در پاسخگویی - 1395/04/26

شرکت بیمه سرمد با میانگین پاسخگویی به شکایات بیمه‌گذاران ظرف مدت دو روز،  از نظر سرعت پاسخگویی رتبه نخست را در میان سایر شرکت‌های بیمه به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش سامانه رسیدگی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، متوسط مدت زمان پاسخگویی به شکایات توسط بیمه‌گران از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ روز بوده است که شرکت بیمه سرمد با صرف تنها دو روز، به شکایات رسیدگی کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، بیمه سرمد با هدف پاسخگویی به بیمه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن، همواره تلاش کرده است، با انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در واحد امور مشتریان، این مهم را محقق کند.

مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین رویکردهای بیمه سرمد از بدو تاسیس تاکنون است.

بر اساس این گزارش، گروه سرمایه گذاری خوارزمی بخشی از سهام بیمه سرمد را در تملک دارد.



تعداد بازدید : 2961
:: ثبت نظر ، پیشنهاد و انتقاد ...
:: فرم ارتباط ...
:: ثبت پرسش ...
:: فرم تماس با ما ...