::
تقسیم 120 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بیمه سرمد - 1395/05/19
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه سرمد، روز چهارشنبه 30 تیر 1395 در محل سالن همایشهای رازی با حضور 95/30درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این مجمع که با حضور آقایان پرویز مقدسی، رییس هیات مدیره به عنوان رییس مجمع، علیرضا هادی در جایگاه مدیر عامل، حسن خدایاری و بهزاد صادق نمایندگان بانک صادرات و گروه توسعه اقتصادی رستا به عنوان ناظرین مجمع، عبدالحسین پهلوان به عنوان منشی، داوود زاهدی نماینده موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ا برگزار شد، مبلغ 155 میلیارد ریال به عنوان سود شرکت اعلام شد که 78 درصد از این میزان به مبلغ 120 ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران تقسیم شد.
در ابتدای این جلسه، علیرضا هادی، مدیر عامل بیمه سرمد به بیان اهم برنامهها و اقدامات این شرکت در سال 1394 پرداخت و گفت: به موجب اهداف و برنامههای مشخص و قابل بازخورد بیمه سرمد از ابتدای فعالیت تاکنون، در سال 1394 نیز سند برنامه برنامه سهساله تا پایان سال 1396 توسط هیات مدیره تصویب و ابلاغ گردید.
علیرضا هادی افزود: اعتقاد داریم در فضای کسب و کار امروزی نمی توان بدون برنامه مشخص کار کرد و انتظار نتیجه داشت، به همین منظور سند برنامه برنامه سهساله با مطالعه شرایط درونی و بیرونی شرکت (SWOT) و اخذ مشاوره از متخصصین برنامهریزی، بیمه و مالی تهیه و تدوین شده و علاوه بر تعیین اهداف کیفی و راهبردها دارای اهداف کمّی قابل اندازهگیری در هر سال است، به ترتیبی که برنامههای عملیاتی هر سال نیز به منظور تحقق این اهداف تهیه و به اجرا گذاشته میشود.
کسب حقبیمهای به میزان 1332میلیارد ریال در سال 1394
هادی تصریح کرد: در این سال حقبیمهای به میزان 1332میلیارد ریال تولید شده که در مقایسه با سال گذشته 85 درصد رشد داشته که 8 درصد بیش از بودجه مصوب هیات مدیره محترم بوده است.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد در سال جاری و سالهای بعد به هدف افزایش سهم بیمههای زندگی به میزان مورد نظر هیات مدیره محترم به موجب برنامه راهبردی شرکت دست پیدا کنیم، افزود: بیمه سرمد به موجب قابلیتها و تواناییهای موجود، امکان توسعه بیمههای خرد در سطح کشور و بیمه زندگی را دارد و امیداوریم بتوانیم با برنامهریزی و تلاش به ماموریت خود عمل نموده و چشمانداز هر خانواده ایرانی یک بیمهنامه از بیمه سرمد را محقق نماییم.
مدیر عامل بیمه سرمد با بیان اینکه طرحهای خاصی در بیمههای خُرد برای تامین نیاز مشتریان با سلایق مختلف در برنامههای بازاریابی و فروش به اجرا خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم که اگر مشتریان احساس کنند که میتوانند بنا به شرایط خود از بیمه درخواست امنیت خاطر به واسطه پوششهای بیمهای داشته باشند، بیمه را جزء ضروریهای زندگیشان قرار میدهند و وفاداریشان نیز افزایش خواهد یافت.
جلب رضایت مشتریان در بیمههای درمان و اتومبیل
وی ادامه داد: در سال 1394 بیمه سرمد قریب به 47 هزار پرونده خسارت را در رشتههای مختلف بیمه اشخاص، اموال و مسئولیت، رسیدگی و مبلغ 455میلیارد ریال پرداخت کردهایم که خوشبختانه از سوی برخی بیمهگذاران بزرگ نیز مورد تقدیر قرار گرفته ایم و توانستهایم بیش از 96درصد رضایت مشتریان را در بیمههای درمان و اتومبیل جلب کنیم و این مایه افتخار و پایداری بیمه سرمد خواهد بود.
مدیرعامل بیمه سرمد در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گزارش عملکرد بر مبنای مدل BSC و در بعد مشتری، گفت: در این خصوص اقدامات زیرساختی مهمی را آغاز کردهایم که بخشهایی از آن در سال 1394 نتیجه گرفته و بخشهایی در این سال آغاز و سالهای بعد ادامه خواهد داشت، از جمله در این سال همزمان با سالروز تاسیس شرکت، باشگاه مشتریان شرکت فعال شد و انشالله امسال اقدامات تکمیلی و توسعهای آن در بخشهای امکانات نرمافزاری، برقراری امتیازات در جشنوارهها و... ادامه خواهد داشت که خود تاثیر بهسزایی در جلب نظر مشتریان و افزایش سهم بیمهها در ترکیب پرتفوی حقبیمه شرکت خواهد داشت.
هادی با بیان اینکه دستاوردهای بسیاری نیز در زمینه توسعه شبکه فروش به دست آمده است، تصریح کرد: در حال حاضر قریب به 15شعبه در سطح کشور با 600 نماینده عمومی و بیمه زندگی با برند بیمه سرمد فعالیت دارند.
مدیرعامل بیمه سرمد یکی از تکالیف مجمع عمومی را تفکیک فعالیتهای مربوط به سرمایهگذاری بیمه زندگی از سایر حسابها برشمرد و تصریح کرد: به حمدلله این اقدام در سال گذشته انجام شد و در سال جاری نیز بخشهای مربوط به توسعه بیمههای زندگی در محصول، امور مالی و... پیگیری و انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سال 1394 مقدمات اخذ گواهینامههای مدیریت کیفیت و ریسک را فراهم کردهایم و انشالله امسال تلاش خواهیم کرد از موسسات معتبر بینالمللی گواهینامههای مربوط را اخد نماییم، افزود: در مسیر حضور فعال و موثر در بازار بینالملل در سال گذشته بیمه سرمد عضو فدراسیون بیمهگران آفریقایی و آسیایی شد و از مزایای فنی و علمی آن بهره خواهد گرفت.
وی ادامه داد: کارکنان و نمایندگان بنا به الزامات ارتقای سطح علمی و مهارتی خود برای ارتقاء و انتصاب از آموزشهای پودمانی متعدد در بخشهای بیمه، ارتباط با مشتری، بازاریابی و فروش، مالی و... برخوردار شده و در سال 1395 نیز این موضوع به طور جدی دنبال خواهد شد؛ همچنین مدیریت دانش در شرکت به موجب سامانههای مختلف از جمله پورتال داخلی از سال گذشته کلید خورده و امسال با برنامههای مشخص در هر بخش ادامه خواهد داشت و بخشها، کارکنان و نمایندگان از گفتگوهای تخصصی و عمومی بهره خواهند گرفت.
تعداد بازدید :
2530
:: ثبت نظر ، پیشنهاد و انتقاد ...
|
:: فرم ارتباط ...
|
:: ثبت پرسش ...
|
:: فرم تماس با ما ...
|
|